Monday 23 July 2012

beside me !!


salam ramadhan untuk semua readers muslim :') 

alhamdulillah,,aku dikelilingi pelbagai kawan n teman disisi aku samaada support aku malah tidak lupa yg menjatuhkan aku :') thanks 4 haters sudi cari kelemahan aku n tilik segala benda yg jdi dalam hidup aku :)!!!

dari form1 aku stay at hostel n dikelilingi kawan till aku study at poli pom,,aku still life ngn kawan2 aku,,alhamdulillah,,aku dapat kawan yang terbaik n xhenti2 support jatuh bangun aku dalam study n personal life :')

but xsemua kan yang baik depan kite akan baik jugak belakang kite,,yang depan kite senyum donat yang belakang kite senyum karipap ,manusia,,xalri dari hipokrit,,aku xcakap orang,,diri sendiri pom kadang2 perlu hipokrit untuk kesenangan orang lain :') biasa la adat berkawan..xsama dengan adat family,,
tapi bagi aku,aku lebiyh close ngn kawan2 aku ,,xsemua benda yang kite share kt family boleyh share ngn kawan2,,cam tu jugak xsemua yg kite share kt kawan2 boleyh share dengn fmily :) 



kene pandai pilih kawan,,if korang na share somthing yang terlalu personal,,korang kne la tahu dye pngai camne,,law mulut longkang,,yang suka jaje cite mmber rapat sendiri kt orang lain,,baik xpayah la,, !! keburukan pakwe pom na story kt org ke??? xpatOt kan !! hargai la KAWAN yang story n share pblem ngn  kita,,bukan senang na carik kawan yang percaya kite sampaikan sanggup share masalah dye :') n jgn lah memperlekehkan kepercayaan n masalh kawan !! if korang ada masalh dengan pakwe sekali pom,,mesti kawan yang akn korang cari n share maslah kan,,same la ngn aku,,aku tension camne skalipom..ngn kawan la tempat aku mngadu .. tapi ada jugal kawan yang jenis suka cakp belakang malah buka AIB kawan sendiri,,xpuas hati cakp depan2 la weyh,,xpayh na sebarkan segala keburukan aku !! mybe nih kARMA untuk aku,., thanks Allah send 2 me prends yang alweysz ada susah n senang aku 

"cukup sekali aku share pblem aku dgn kau,,aku da serik,,knp kau tikam belakang aku??aku xpenah pom bt ko cam gtu kan ?? tapi kau sanggup kan !! fine,,thanks jadik kawan aku yang konon nye rapatkan,,pasnih memg aku da xpercaya cakap kau da,sakit bile aku percaya kau tapi kau perlekehkan kepercayaan aku kasi"

aku SAYANG kawan2 aku :') jasa korang xdapat aku balas,,if korang ada pblem ape2,,insyaAllah aku leyh bantu even skdar mendengar,,n aku pendengar yang baik :D hehe !! n penjaga rahsia yang baik,,!! INSYAALLAH !

"KALAU NAK KITE DIHORMATI,,HORMATILAH ORANG LAIN DULU"
ALLAH MAHA ADIL,,N KARMA NOT EXITS :')

n budak2 umah aku,,aku SAYANG korang lah !! tambah2 ROOMATE aku !! hehehe :-* muakx !!!1000x kiss untuk minah berdua tuh !! :D



*psstttt ,,aku da beli fon baru la,, ! kbai

Allah tuhanku,Muhammad rasulku,Islam agamaKu.sesungguhNya yang baik itu datang dari Allah.Hidup dan matiku kerana Allah

No comments: