Thursday 28 March 2013

rintihanKu


da lame xdiluah ape yg dirasa ! ya Allah . besar hidayahMu , sesungguhNya aku hanya hamba yang terllau kerdil untuk meminta lebih2 han dariMu :'(

aku hanya ingin permudahkn urusanku , permudahkan ujian Mu , sesungguhNya aku rindukan ujian dariMu ya Allah :'( rindu sumpah aku rindu !!! aku rondu belaian jiwa Mu ya Allah , aku rindu Nabi aku ,, kau kuatkanlah hati aku ya Allah , tambahkan petunujuk hidayah , kekalkan imanku ,, sesungguhNya hanya engkau maha mengetahui ape yang tersirat dan tersirat :'( .. Allah .. aku bersyukur ya Allah dengan nikmat setiap jatuhan titisan air mata ini ya Allah ,, buat kan aku makin kuat untuk mencari Mu, makin kuat untuk aku mengenalMu :'( ! sesungguhNya engkau lah kekasih aku yang abadi dunia n akhirat 

berikan aku terus beristiqamah ya Allah :'( ameen3x .. 


aku ingin berniqab ya Allah . engkau berikan aku seorang adam dan aku pemilik tulang rusukNya yang mampu membawa aku ke syurga Allah Mu ya Allah , kau tabahkanlah hati aku untuk terus berjuang dijalan Mu ya Allah , aku merayu untuk mendapat seorang suami yang cerdik ilmu agamaNya, untuk aku dapatkan zuriat yang soleh dan solehah , ameen3x ya Allah! :'( 

Allah Allah Allah Allah Allah 


Allah tuhanku,Muhammad rasulku,Islam agamaKu.sesungguhNya yang baik itu datang dari Allah.Hidup dan matiku kerana Allah

No comments: