Friday 15 June 2012

putih itu bersih :)


salam hari jumaat :)

heeee..ainih edit cikit blOg,,juszz tukar template jew,,,borink gakk wane pink jew,,
sO skunk kite bertukar wajah ke pUTIH lak :D

alhamdulillah , hubungan aku ngn si Chihuahua makin baik,,untuk berape lame aku tidak pasti,,tpi insyaAllah selagi Allah bagi kekuatan untuk aku pertahankan hubungan nih aku pertahankan.. :')
hOpe,,sume nyew berjalan dengan lancar,,,:")


tO my prendss MAHIRAH OMAR..:)
thanks dear alwayszz ada untuk aku,,,xkiRA time aku nangis,,hepy,,mesti ada mahirah Omar,,prends till never die :')
time aku sediyh,,dye bnyak bantu,,bnyak kaci semangat n dOrongan,, time aku happy dye lah yang paling kuat ketawa n sentiasa tersenyum untuk aku :')
"sabor lah hadapi usia kehidupan nim,selagi ia jalan ikut pusingan,,yen emang x mudah macam hop kite sangka,,tapi yakin Allah ada n terus berdoa jew,,Allah yang bagi kebahagiaan kt kite n percaya la pada kuasa Allah,,Allah maha adil"
nasihat yang xkan aku lupakan :')
muakx !!!


aku xlupa to all kawan2 aku cYlvia david,,tempat aku share n lauhkan segala nya,,sangat memahami,,n segala pendapat bOleyh disuarakan.. thanks yayunk <3 nty kt peneng kite stOry mOry yeap,, :")


n xlupa pad siblings aku ,, EDAH,,MILA,,NANI,,& UU`UN <3
na gi bukit bendara tuh korang ingt cikit aku kt ganu nih ..nGeee.. >_<

n thanks 2 all my following blOggers n facebOok  twitter,, :) 
 


Allah tuhanku,Muhammad rasulku,Islam agamaKu.sesungguhNya yang baik itu datang dari Allah.Hidup dan matiku kerana Allah

No comments: