Monday 15 September 2014

random post

Allahumma solli ala muhammad.

hampir 6bulan langsung tak buka blog apetah lagi nak update . allahu .. banyak kurniaan mu kepada ku ,, syukur subhanaAllah . aku mohon padamu ya Allah . kuatkan hati ini , istiqamahkan aku di jalan MU ini .. rahmati aku , berkati juga amalanku , dan seluruh saudara seislamku . Allahumma ameen

1st- aku dah masuk semestar advance diploma , tahun akhir berada di ipoh , dan tak sampai sebulan pun lagi akan menduduki peperiksaan akhir. allahu, permudahkan aku dan juga sahabat2x ku . lapangkan hati kami.
dan tahun ini juga pikirkan final project , even nampak simple but next week dah kami nk FYP . allahu, sekali lagi permudhkan kami ya Allah .

2nd-berita baik dari sahabat , sahabat yang jauh , jauh dari mata aku , sentiasa dekat dalam doa aku , alhamdulillah yaAllah , besar kurniaan mu , kuatkan hatinya , kuatkan hati kami , dekatkan ikatan kami dan temukan kan di jannahMU . dan Engkau permudahkan urusan dia yaAllah , hanya pada Mu tempat sahabatku bergantung harap , istiqamahkan kami ya Rabb.

3rd- kakak aku in syaa Allah dgn izinnya akan melansungkan perkahwinan 24.10 ini in syaa Allah . Allahu, dialah kakak, dialah musuh, dialah banker, dialah cikgu, dialah pakar kaunseling dan dialah segalanya. semoga Allah memberi hidayah dan kekuatan pada mu sister. kak sayang angah :') .

cukup untuk sekadar cacatan diri sendiri . cukup untuk sedarkan diri umur semakin meningkat , perjalanan masih pnjang , di dunia hanya sementara, bahagia disini hanya pinjaman untuk memberi peringatan bahawa bahagia disana kekal berpanjangan . happy ever after semoga berjumpa dijannahNya .




Allah tuhanku,Muhammad rasulku,Islam agamaKu.sesungguhNya yang baik itu datang dari Allah.Hidup dan matiku kerana Allah

No comments: